13 Temmuz 2007 Cuma

MİNİ MİNİLERLE HERKESE MERHABA


Merhaba,

Ben Pasta Cadisi Başak! Kim olduğumu sorarsanız Ankara'nın herhangi bir yerinde yürürken, yanınızdan geçen belki fark ettiğiniz, belki fark etmeden yanindan geçtiğiniz; beni tanımayanlar için herhangi biri, tanıyanlar için ise biraz uçuk, biraz kaçık, biraz hayalci, epeyce cadi biri...

Şu hayatta yapmaktan zevk aldığım epeyce çok şey var! Ama en çok yapmayı sevdiğim şey yukarıdan da anlaşılacağı üzere cheesecakeler... Öyle ki isteyin size her tüelü cheesecake'i yaratabilirim... Bu nedenle sizi yaptığım miniminiler adını verdiğim son eserimle karşılamak istedim.

Hoşgeldiiiim!!!!

1 yorum:

sinemas dedi ki...

merhaba pasta cadısı başak çok güzel görünüyor hepsi mütiş valla gerçekten çok beğendim muffin mi o yoksa cheesecake mi valla ellerine sağlık bende çok seviyorum pasta yapmayı evdekilerde beğenince daha çok pasta,poğaca yapmak istiyorum yemek programlarını kaçırmıyorum artık...tvde gördüm limonlu cheesecakeni çok beğendim tarifini sitende bulamadım acaba yollar mısın? lütfen... yapıp evdekilerin yorumunu sana yazarım.şimdiden teşekkür ederim başak.