16 Temmuz 2007 Pazartesi

T-SHIRT


Sakın benim sadece cheesecake yaptığımı sanmayın. Benim on parmağımda altı - yedi marifet vardır. Bu t-shirtün üzerindeki desenleri canım arkadaşım Petek'in (ki onun adını burada sıkça okuyacaksınız) geçen yılki doğumgünü için yapmıştım. Oturup çizmedim ama çocukluğumda yaptığım peçete kolleksiyonumdan yararlandım. Nasıl mı? Öncelikle Ankara'da Kızılay'da yolarda satılan ancak çok kaliteli t-shirtlerden alıyorsunuz. Sonra istediğiniz peçeteyi katmanlarına ayırdıktan sonra peçete tutkalı ile t-shirte yapıştırıyorsunuz. Kuruduktan sonra tesinden güzelce ütüledikten sonraaaaaa kenarına boncuklarını dikiyorsunuz. İsterseniz giyersiniz, isterseniz hediye edersiniz....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Seni de yerim bilogunu da yerim. Anneciiii terbik edior seni cok cok. Canim cekti senin blogu gorunce ben de yapiciiim bare, firsat bulursam. Bulabileceeim tek firsat gece yarisindan sonna olicek sanirim ama denerim belki.

Unknown dedi ki...

Peçete bu, yıkanınca erir gider diye korkmayınız, resimdeki tshirtün sahibi olan ben kaç kez yıkadım (ama elde) hiçbir şey olmadı.

Başakçığım tekrar çok teşekkür ederim, süper bir hediyeydi. Blogun da hayırlı olsun canım arkadaşım, çok sevimli olmuş.