3 Ocak 2009 Cumartesi


Bu pasta sadece benim hayal ürünüm desem yalan olur... Bu pastayı yaparken pastacı Burcu'nun bir pastasından etkilendim ama hangi pasta bir türlü hatırlayamıyorum :(.
Bu pasta benim anneciğim için. Bir anne için söylenecek çok fazla şey var. Bunlar hastalandım başımda bekledi, yemedi yedirdi, giymedi giydirdi değil, onlardan çok farklı ama anlatmak çok da zor... O çok güçlüydü, yılmadı, yılmamıza asla izin vermedi. Bizi çok sevdi, çok çaresiz kaldı ama yine de hayata taviz vermedi. Birbirimize bazen çok kırıldık, bazen alındık ama o kızlarını hep affetti, kızları da onu. Biz üçümüz birbirimizi hep çok sevdik. O anneydi, şimdi anneanne olacak, ben de teyze. Biliyorum ki yeni minik üyesiyle bu dört kadın yine harikalar yaratacak.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Başakcım ellerine sağlık. Pasta çok güzel görünüyor.
Sevgiler,

Pasta Cadısı dedi ki...

Teşekkür ederim...
Üzerini de Fatma'dan öğrendiğim karanfillerle donattım.

Hülya dedi ki...

Sevgili Başak,
Bir arkadaşım hafta sonuı senin bu pastanı yemiş ve övgüyle anlatıyordu.
Gerçekten güzel görünüyor
Ellerine sağlık

Pasta Cadısı dedi ki...

Hülya Hanım,
Yorumunuza çok teşekkür ederim. Demin sizin yaptıklarınıza da baktım. Çok lezzetli görünüyorlar. Çok güzel bir blogunuz var. :)
Sevgilerimle...

hülya dedi ki...

canım başakcım o kadar güzel işler yapmışsın ki ellerine sağlık diyorum daha fazla tarif istiyorum

teyzenin hülyası