25 Ocak 2009 Pazar

O DA PASTA BU DA PASTA :)


Bugün canım arkadaşım Duygu bana geldi. Ben de ona biraz yalancı da olsa bir İtalyan günü yaşatayım dedim. İşte bu mantarlı tortelliniyi yaptım. Herhalde dünyanın en kolay yemeği. Şöyleki iki diş sarmısağı irice kesiyorsunuz, çok az zeytin yağında şöyle bi çevirip içine ince doğranmış mantarları atiyorsunuz. Mantarlar suyunu çekince içine göz kararı süt kremasını (aslında 250 gr tortelliye 1 kutu krema yetiyor)ekleyip krema ısınana kadar ocakta tutun. Üzerine 11 dakika haşlayıp süzdüğünüz makarnaları koyup karıştırın. İşte bitti...
Sonra da bir Başak usülü brusketta yaptım. biraz zeytin yağında 2 domatesi ve bolca sarmısağı domates suyunu çekene kadar çeviriyorsunuz, sonra altını kapatıp içine fesleğen ve dağ kekeği ekliyorsunuz. Sıcak zeytin yağı ile ekmekleri yağlayıp üzerine bu karışımı koyuyorsunuz ve afiyetle yiyorsunuz. afiyet bal şeker olsun!

Hiç yorum yok: