12 Mayıs 2010 Çarşamba

ANNEM





Şu anda mutfağımdan kurabiye kokusu geliyor. Pandispanyalar mutfağın her yerinde ama yazamadan yapamadım. Bu bir özür yazısı aslında. Pasta Cadısı olarak ben, bir çok kişiye pasta ya da tatlı yaptım ama biricik anneciğime yapamadım. Hatta utanmadan pastaları yapmamda ondan yardım istedim. Koşup geldi. Bilmiyorum, bir annenin hakkı ödenebilir mi? Hele de benim annemin... Biliyorum bazen onu çok kızdırıyorum, üzüyorum; ama biliyorum ben hep onun küçük kızıyım. Yaptıklarımı bazen onaylamasa da o hep benim yanımda. Anneciğim geçmiş Anneler Günün Kutlu Olsun!
(Bu fotoğraflarda gördüğünüz pastalar ise yakınlarımın annelerine hediyeleri.)


1 yorum:

CoCoLatte dedi ki...

Başak'cım ne güzel yazmışsın.Okurken gözlerim doldu inan...Anne olduğunda bunu daha da iyi anlayacaksın....Annelerin hakkı gerçekten ödenemez...Allah anneciğini başınızdan ayırmasın....öpüyorum canım sevgiler ASLIHAN ŞAHİN