27 Temmuz 2012 Cuma

Arda'nın Unsuz Keki

Bugün çok sevdiğim arkadaşım Manoş eşi ve kızıyla birlikte bize geleceklerdi. Benden her misafir gibi cheesecake yapmamı istediler ama ne yazık ki cheesecake'i dinlendirecek kadar zamanım yoktu. Ben de düşündüm ve taşındım, Arda'nın Mutfağı'ndan aldığım bir tarifi deneyeyim dedim. Bkz. http://www.ardaninmutfagi.com/yemek-tarifleri/tatlilar/unsuz-cikolatali-kek Tarife birebir uyarsanız mütiş bir lezzet çıkıyor karşınıza. Ben içine ek olarak bir paket de şekerli vanilin koydum. Keki yaptıktan sonra fotoğrafını çekip Arda'nın Mutfağı'na bir soruyla birlikte gönderdim. Hemen cevap geldi. Üç beş tarifle blog yazıp kendisine 'Pastacı' hatta 'Butik Pastacı' diyen blog yazarlarının beni beğenmeyip sorularıma cevap vermedikleri çok olmuştur. Yıllarını bu işe adamış, bu işi yaparken gözlerinin içi parlayan gerçek bir mutfak tutkunun bana beş dakika içinde cevap vermesi beni çok mutlu etti. Teşekkürler Arda!

Hiç yorum yok: